Tillbaka till vardagen.

 
 
Åter har jobblunken infunnit sig. Det ser ut att bli en hektisk vår och sommar, milt sagt.
 
Jag har numer en fast tjänst på jobbet vilket skapat lite ny trygghet och en chans till lite struktur i vardagen.
Till exempel tänkte jag en gång för alla skapa rutiner kring vardagsmotion. Jag har nog alltid underskattat den varianten av motion.
 
Som nu ikväll, jag gick hem från jobbet och har för avsikt att gå både till och från jobbet i morgon. Man behöver ju faktiskt inte halvspringa. Man behöver ju inte vara raketforskare för att förstå att det är bättre att gå 40 minuter än att köra bil...
 
 
Tips från coachen:
 
Jag var hos tandläkaren idag för lite småfix. Jag måste tipsa om den möjlighet som finns nu för tiden. Se till att göra klart allt du behöver hos tandläkaren för att bli "felfri". Om du då har någorlunda god tandhälsa så kan du teckna en försäkring för ett par hundringar i månaden. Jag har haft den förmånen i ett par år nu. Du blir kallad till undersökning varje år (ingår), om du behöver hjälp däremellan så går du dit och fixar och det kostar bara försäkringspremien... du slipper känna att tusenlapparna bara "rullar".
Mer pengar till godis! Ehhh jag menar nya promenadskor...
 
Hoppeti hoppeti!